Jag är ledsen på vädret...

Jag är jätte jätte jätte jätte ledsen på vädret, usch och fy och blä på det.
Det är jätte soligt o.s.v när man vaknar upp, men POFF, så blir det regnar, varför ?!
Och så saknar jag en person otroligt mycket, det är så sjukt så det inte finns
Idag har jag iaf haft sov morgon, väldigt skönt, sov te halv tio - tio runt där
Gick och duscha typ. fixa håret gjorde mat och greja lite.
Sen åkte jag iväg till skolan runt ett tiden..
Hade idrott, men gjorde inte ett skit på lektionen
Och nu skulle jag egentligen ut och fotat när grabbarna körde basket/fotboll, Men vädret fittar sig ju, så vet ej ..
Annars får jag väl göra det i helgen, om jag har tid vill säga.... Menmen, det löser sig nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0