Kommer dö imorn!

Tjenare!
Idag har jag gjort en jävla massa faktiskt!
För skolan, där jag inte gjort nåt, faktiskt..
Men sen så åkte jag hem runt halv tolv, gick och klippte mig vid halv två, skiiit bra blev det faktiskt! riktigt nöjd!
Sen så kom mamma hem och hämta mig, så åkte vi och beställde en Canon till mig, Kanon ju!
och sen åkte jag hem och gjorde tacos och åt lite.
Skulle gått ut med Kevin, men det börja hagla så inåt helvete så vi skippa det faktiskt!
Så nu sitter jag i soffan och hör lite på "så ska det låta"

Imorgon ska jag även sova jätte länge .. Eller inte... ska upp runt halv sju och sedan bege mig mot Uppsala vid halv åtta tiden.. ska försöka smygfota llite där inne där jag ska vara , hihih
Men vi hörs säkert imorgon! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0