Timmar går och timmar tas tillbaka

Ångrar alla snesteg jag gjort i mitt liv.
Har gjort ganska många.
Men om jag inte hade gjort dom, då kanske jag inte skulle vart den jag är nu?
Jag är sjuk, jag funderar livets mening, knarkar c vitaminer så jag kan åka till laxå på söndag.
Det går bra nu..
Ja, jag har inte gjort ett skit..
Jag är sjuk.
Jag är filosofisk
Jag är uttråkad
Ja, det är inte bra och vara det om man är mig, tro mig.
Snart så ska jag vara kvinnan i mitt eget liv och göra lite god mat, mums!

Kommentarer
Postat av: emma

asså de får jag nästan be frida att svara på men de jag vet är att hon fick den i julklapp och att när jag använt den så har den funkat utmärkt!

2010-04-15 @ 18:10:01
URL: http://lippyys.blogg.se/
Postat av: Frida Skoglund - foto/inspiration

Snedsteg kan vara bra ibland ja. Man lär sig av dem. Trollen saknar dig!

2010-04-16 @ 20:42:51
URL: http://kusco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0