Huvudet ner och fötterna upp.... Eller....?

Vet inte vad som ska va upp eller ner längre, lite kaotiskt just nu, därför jag inte bloggar så mycket. men det är smällar ni får ta... Skolan har börjat, det mest ångestfyllda i mitt liv har börjat, och det känns ju jätte skoj..
Men funderar liksom på och byta skola och linje, ska till syv(?) tror jag han är, och kolla på det imorgon.Det lät på han som om det skulle gå, men det återstår och se....
Vart riktiga värdelösa dagar i skolan faktiskt, men eftermiddagarna har räddat mig som tur är..
Har bara en och en halvtimmes skola imorgon, sedan blir det sjukhuset. Undrar vad dom vill mig... Hoppas inte läkaren råkar yttra sig från nåt i min psykolog journal, då slår jag fan ihjäl han... Idiot läkare
Men bloggar nog imorgon, då syns vi!

Kommentarer
Postat av: hoaney

söt kille på bidlen va!<3

2010-08-31 @ 21:21:43
URL: http://hannagerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0