Ingen livskraft kvar!

Jo, exakt vad rubriken handlar om går jag inte in på detaljer här, men har iaf ingen livskraft kvar..
Allt känns så jävla jobbigt bara, skolan, träningen, vännerna o.s.v
Men ska iaf till psykologen på torsdag. Så vi får se hur det går där!

Idag har jag vart hemma från skolan och inte gjort ett dugg, kollat film, gjort käk, luggit under täcket och druckit rockstar..
Imorn blir det iaf skola vare sig jag orkar eller inte, jag har iaf halvdag imorn så det är lugnt


"We are not enemies but friends. We must not be enemies. While the embers have cooled to not break the ties between us. Minnets mysterious strings tremble when touched, and they will be touched by angels within us."

Aja, nu ska jag dö klart , ciaaaaooo!!

Kommentarer
Postat av: Lisett

hoppas det känns bättre snart... :(

2010-02-15 @ 15:50:59
Postat av: putti!

we love u <3

2010-02-16 @ 19:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0