Insert headline here

Sorry för dålig uppdatering men har inte haft nåt och skriva och inte orkat också, visst det är inte så jobigt och sätta sit och skriva någre rader om detta. Varför jag kör denna uppdateringen är för att jag har så tråkigt på denna lektionen.
Vi har tema vecka, och har "facebook kunskap" på riktigt, VI får lära oss av en gamal gubbe om facebook? hur tänker dom egentligen!?
Aja, vet ej om jag  ska vara kvar till eftermiddagen eler om jag drar snart.. Blir fan psykiskt störd av det här. Seriöst.
Aja, har inte bloggat sen i lördags? vad har hänt sen dess är inte speciellt mycket, i söndags kolla jag lite film och var lite med alleboooii och tog det hyfsat lugnt faktiskt!

Måndags så var jag i skolan, efter skolan så körde jag snabb shoppning, typ köpte saker på tio minuter, en sjal och ett halsband! that's nice, sen så drog  jag hem, åt lite snabbt, sen så drog jag och allebooi och träna vet ni, jag tyckte han skötte sig bra faktiskt! och det är jag stolt över! ajajaj fan du,
nu blev det väldigt stort inlägg detta så jag ska nog inte skriva mer!
så vi höres och så !! ciaaaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0