Undrar vad jag ska skriva om..

Nu är jag här igen! Har inte uppdaterat denna "skit" blogg på tre dagar, men har haft lite för mig ochså,
Men kan väl berätta vad som hänt senaste tiden
Måndagen: gjorde jag väl nada, typ tog det lugnt och träna. och så helt chiill

tisdag: då var jag och mamma och shoppa lite saker till mitt rum, förstörde min rygg o.s.v. haha, seriöst, jag trodde fan den gick av, jävla kartong!

Idag: vakna tidigt, gick upp, dunka musik (konstigt att inte grannarna klaga) städa, diska och laga mat och sen gick jag och träna .

Ja lite kort om vad som hänt dom senaste dagarna, får se om jag lägger ner denna blogg eller inte, men vi får se!

"xoxo"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0