HejHej!

Nu sitter jag här och bloggar igen, blir inte för jobbig va?
Bra det..
Sitter i soffan (som vanligt) men nej, jag är inte lat! jag är bara trött efter träningen.
Jag dör på dom där styrke passen alltså, dom är så jävla jobbiga! MenMen, fick iaf beröm av Johan och det är ju iofs bra! Tar nog ett tag och vänja sig vid dom, men när jag vant mig vid dom så blir allt säkert bra!

Det är nog inte bara jag som läääängtar så kopiöst mycket till sommaren? Brännor, barklädda människor, skönt väder, grillkvällar och massa annat skoj! Hoppas sommaren 10 blir en sommar och minnas!

Aja, ska dra vi höres bloggen! Ciaoooo!!

Kommentarer
Postat av: robin

sommaren -10 kommer bli så fett bäst!! :D

2010-01-28 @ 16:20:38
Postat av: majjja

haha vad störd du e

2010-01-28 @ 18:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0