HejHej!

Tycker ni är lite dåliga på och kommentera min blogg alltså!? Men men, det är äl sånt man får ta !
Har vart i skolan idag, hade Svenska och sen har vi spelat in radion... Det gick väl bra, måste typ redigera allt och så..
Ska blondera håret idag! YES, härligt! Måste nog klippa mig lite smått också, men det får vi ta då när det behövs!

Fyller även år på måndag, härligthärligt ! Önskar mig ett TJOCKARE silver halsband, och hoppas på att jag får dete, annars går jag nog och köper det själv...

Aja, ska dra vi höres bloggen! Ciaoooo!!

Kommentarer
Postat av: amanda

jag är ditt största fan :$

2010-01-27 @ 18:04:36
URL: http://amandaforsberg.blogg.se/
Postat av: Themostsuperawesomepersonintheworld aka Julia

JAG SKA GE DIG ETT FUKKING HALSBAND AV PAPP DIN RIKE JÄVEL (Y)

2010-01-27 @ 22:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0