HejHej!

Nu är jag här igen och strulat till det för er, jobbigt va?
Men idag har det faktiskt varit en riktigt bra dag...
Börja nio, hade webdesign, men jag Amanda och Flamur gick ut och fota i vinterstormarna..
Sen hade vi engelska med "ze dog" usch och fy! Jag gillar inte henne alltså....
Har även fått windows sju! Jävlar vad bra det är, kan inte klaga precis.
Har vart och tränat idag också, gick jävligt bra, så skönt och dra ur sig all ilska!


Lite bilder, Snygg kille va? Ja, det är ju han som håller bloggen, så självklart han är snygg!






Jag och Flamur ... Lika snygga som vanligt!


Kommentarer
Postat av: amanda

jag får inte va med på bild på din blogg patrus :(

2010-01-28 @ 20:21:32
URL: http://amandaforsberg.blogg.se/
Postat av: Lisett

vad fina ni är!!!!!!!!!!!!!!!!! :):):):)

2010-01-29 @ 00:36:13
Postat av: pontiaclele

patrik steker lagom

2010-02-14 @ 16:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0