HejHej!

Skoldagen har vart värdelös.. Men, efter skolan var riktigt skojigt! Var på stan med Adam, Elin, Jasmine(?), Jasmine's tunga väska Sara och Erick... Men Adam och Sara försvann spårlöst, efter Burgerking
Men men, istället så blev det jag, Erick, Elin, Jasmine Och hennes tunga väska... Som jag manligt bärde runt på (knappt) Jag och Erick tog några manliga bilder som aldrig tagits egentligen... (säger vi) sen så sprang vi runt halva stan för och kolla hårfärg, yaaay...
Aja, skit samma, det var riktigt trevligt!

Men så drog jag hem till mig, tog en snabbdusch och sen kom min "gamla" vän Elin till mig, och gud  vad rroligt det var och träffa henne igen, för vi träffas knappt annars liksom, men men, så vi satt i soffan och kolla film, prata och så vidare...
Kolla paranormal activitys med, FYFAN! den blev äckligare äckligare...
Aja, ska dra vi höres bloggen! Ciaoooo!!


Kommentarer
Postat av: elin

it was awesome hun:'>

2010-01-15 @ 20:17:30
URL: http://rearanged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0