Fick en gullig kommentar

Du som var anonym, kan väl gärna säga det irl, eller ditt namn? Skulle va jätte roligt och veta vem du är.
Aja, idag har jag inte fått ett skit gjort, förutom på matten, då Maja tvinga mig och jobba, men det var väl bra det iaf.
Kollat Criminal minds hela dagen och gjorde det även när jag kom hem.

Imorgon blir det sjukhuset hela dagen, kommer nog uppdatera med det senare även....
Orkar inte med ett citat just nu, men kommer nog uppdatera senare, så då får ni ett!
Av einstein tror jag

Kommentarer
Postat av: Lisett

Hur ska jag klara mig utan dig i två dagar!?

plus ett lov efter det. Stackars mig ju..!

2010-03-22 @ 19:18:00
URL: http://lisettpettersson.blogg.se/
Postat av: Marcus Artin

Anonyma jävel!! Orka vara osammanhängande.... peace bror! ;D

2010-03-22 @ 19:25:16
Postat av: Anonym

Anonyma människor<3 /care

2010-03-23 @ 19:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0