Härliiiigt!

Vaknade tjugo i tolv idag, för skönt. gick typ direkt ner och handla lite frukost på ICA, träffa Dino där, stod och  snacka lite och så. sen drog jag upp och åt, och nu sitter jag här.

Vet ej vad jag ska göra, men blir nog att ta det lugnt, göra lite skolarbeten, kanske kolla nåt avsnitt Criminal Minds.

Men jag uppdaterar senare tänkte jag, när jag gjort lite och så. Ni får faktiskt en bild på köpet idag!


Fotad av : Frida Skoglund
På bilden : Jag och Elin Wiewegg
Redigerad av : Elin Wiewegg

“Look down on me and you see a fool, look up to me
and you see a god, look right at me and you see yourself”

Charles Manson


Kommentarer
Postat av: Linnea

fan vilken sexig bild!

Älskar den helt enkelt ^^

2010-03-18 @ 14:24:33
URL: http://lizeyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0