Längesen!

Det var 3 dagar sen jag drog ett blogg inlägg, men inte orkat uppdaterat och så.
Men just nu har vid MP (mediaproduktion) Jag och Flamur sitter och tar det lugnt i grupprummet

Är så jävla hungrig så jag kan dö typ,  men vi har lunch om ca 20 minuter, så det löser sig nog som tur är.

Vad har jag gjort dom senaste dagarna?

Jo, jag har väl inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt och så

Igår fick jag sluta skolan tidigare för att jag skulle åka till psykologen, var där typ 1 timme eller mer, sen gick jag hem och åt lite, sen så gick jag och träna ur mig all aggressioner, bra sätt och få ur sig sånt!

Men med mig är det lugnt just nu, saknar bara en person just nu så himla mycket, hoppas vi kan träffas snart...

Aja, ska dra vi höres bloggen! Ciaoooo!!


Kommentarer
Postat av: chatrbaz

saknar du mig älskling????

2010-03-02 @ 20:09:54
Postat av: Lisett

det är mig du saknar, hihihihihih.

vad är det ni gör nu igen för projekt?

pusssss.

2010-03-02 @ 22:39:37
URL: http://lisettpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0