Oj

Oj... Vad jag känner mig usel och inte  bloggat på ett tag...
Ni har saknat mig vaaa?
Ialla fall... Så har jag påsklov, måndag och tisdag blir/blev inte som det hade tänkt.. Men men, det blir nästa måndag ist :)
Shoppa som sagt var i lördags.
Fick med mig en jacka, oversize linne och en t-shirt, ganska nice.
Vad har jag gjort den senaste tiden?
Jadu, det undrar jag med.
Jag har inte gjort ett skit! Typ vilat upp mig och så.
Iaf, idag ska jag träna, för första gången på 2-3 veckor(?) om jag inte har fel. Ska nog ta ett riktigt hårt jävla tränings pass så blodet sprutar, hahaha!
Aja, nu ska jag äta frukost och göra mig i ordning, har tyvärr inget citat på G, men det kommer nog
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: themostsuperawesomesonintheworld a.k.a Julia

MMMM SHOPPA! Ja riktigt urusel på att blogga. Lägg upp mer bilder på osammanhängande saker (Y)

2010-03-30 @ 02:07:10
Postat av: Anonym

ingen bryr sig

2010-03-31 @ 20:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0