Oseriöst..... Eller?

Tjenare, var ju ca 3 dagar sen jag blogga, typ söndags alltså? Aja iaf, jag lovar, ska bli bättre och blogga o.s.v för nu har jag tagit lite bilder. Ni kommer fatta rubriken när jag lägger ut bilderna


Min muskel är Fridas huvud, lovaaaaaaar!!!


Liten kille, stor tjej


Jag och sötaste Elon , hahah

Ska väl även berätta vad jag gjort dom senaste dagarna?
måndag: var i skolan och gjorde inget typ, en vanlig skol dag isf
Sen kom jag hem, åt, sen drog jag o träna, lovely, så jävla härligt
Tisdag: skolan, mediaproduktion, (fotade) eller BLEV fotad rättare sagt, sen idrott och spela innebandy, det var faktiskt roligare än väntat!
Idag(Onsdag): hemma.... hihiih

Jo, förresten, tänkte börja med citat här på bloggen, skulle det va nåt tro?

ciaaaoo

Kommentarer
Postat av: Lisett

Ja det låter jättebra med citat! Jag vill ha två inlägg per dag från dig. haha :D

2010-03-17 @ 11:18:52
URL: http://lisettpettersson.blogg.se/
Postat av: Lisett

sv: tack så mycket :) Jag ska redigera om de så fort jag kommer hem, för de är värre än vad jag trodde, haha :)

Jag kan måla fräknar på dig med, haha :D

2010-03-17 @ 11:22:21
URL: http://lisettpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0