Sugen på nåt!

Är sugen på nåt, men vet fan inte vad! det är ett stor problem

Men iaf, har kollat lite Criminal Minds, första säsongen, otrooligt hur jag älskar det programet och deras citat dom är så sjukt bra.

Imorgon blir det nog Mentorssamtal, ajajaj, jag borde börja plugga klart alltså... Men får se vad David säger...

Ska även till pappa i helgen så kommer inte ha tillgång till denna blogg just då, men kommer uppdatera så fort jag kan på söndag.

Och på söndag, så är det bara fem dagar kvar i skolan så har vi påsklov! I need it!


Fotad av : Frida Skoglund
På bilden : Jag och Elin Wiewegg
Redigerad av : Elin Wiewegg



“Almost everything you do, will prove to be futile, but it
is still very important that you make it”
Mahatma Gandhi


Kommentarer
Postat av: Lisett

ååååååh, vad söt bild :')

är det påsklov redan? :o

tjejen med koll här.

2010-03-18 @ 22:37:42
URL: http://lisettpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0