uschusch!

Nu har jag inte bloggat på en vecka, kanske över en vecka? Dåligt gjort av mig!!
Men har haft fullt upp typ, fast ändå inte
Tränat, psykologer, läkare o.s.v
Men livet rullar på iaf, och jag lever än så länge, och bra är väl det?

Varför jag inet bloggat på länge är för att jag inte har några bilder, skulle va så jävla mycket bättre om jag hade bilder! Menmen,
Vart lite här och där.
Ska på trettioårs kalas idag, kusin och hans tjej fyller trettio, så det blir bra!:D Träffa lilla Douglas också (kusin barnet)
aja, tröttar ut er säkert.. har inte så mycket och skriva om egentligen..
Men llovar, kommer bli bättre..

Kommentarer
Postat av: Lisett

ja men ta dig tid för våran fotografering så har du massor med bilder, hihihihih.

2010-03-14 @ 01:33:29
URL: http://lisettpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0