Vakna nyss!

tjenare alla där ute i den lillalilla världen!
Vakna nyss och sitter på golvet med ett täcke och fryser litegranna
Idag har jag vart hos läkarna, fick typ göra massa tester, massa trådar, massa slangar, maskar(såna som man har runt mun) och massa klister lappar på magen, händerna, fötterna. Såg lite roligt ut
Sen var det upp och köra på en cykel, så hårt jag kunde, verkligen bara pumpa som tusan.
Klara 11,30 min, hahaha! det är jätte duktigt för mig så...
sen kom jag hem, duscha av mig allt svett, mamma gjorde käk och vi kolla lite på Criminal Minds
Sen gick jag sov i en och en halvtimme, och nu sitter jag här.
Det var nog allt jag gjort idag.
Så pusspuss alla blogg läsare!

Kommentarer
Postat av: Marcus Artin

Lilla gubben då

2010-03-25 @ 12:40:01
Postat av: A

go morron!

2010-03-25 @ 12:51:36
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0