Vet ej vad jag ska skriva om!

Jag känner att jag har nåt 3 dagars intervall med inläggen... Men har iaf gäst bloggat på några andra bloggar.

Har bl.a bloggat om poltik på Amandas Forsbergs blogg.
Och på Lizas blogg har jag bloggat om gamal vänskap

Allvarligt, när jag tänker på gamal vänskap, vart tog ni vägen? Ni bara försvann? Växte vi ifrån varandra? Eller träffas ni fortfarande utan mig? Jag börjar undra...

Men som jag skrev på Lizas blogg, jag och hon, damn vad roligt vi har haft...! drar nog upp lite bilder från förr i världen imorgon och skriver lite mer utförligare då!

Men vad har jag gjort dom senaste dagarna? Ärligt så har jag inte gjort ett piss... Har luggit hemma däckad och inte mått alls bra, Psykiskt eller Fysiskt faktiskt. Men är nog bara en svaka..

Visa säger att när man gråter visar man svaghet.
Men man visar sin yttersta styrka när man gråter.
När man gråter, då visar man att man är stark...
Och ibland så vill jag också känna mig stark.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0