Ben pass idag!

Ja, idag var det skola, skrev lite på artikeln på webbdesignen som jag snart är klar med, sen på eftermiddagen så hjälpte Gunnar mig med naturkunskapen, helvete vad jag inte gillar den...
Drog upp till kusin och kolla katterna en stund, drog ner och fick min efterlängtade kebab! Mums...
drog sedan hem, sedan iväg och träna ett ben pass med Alexander, fööör längesen man körde ben alltså!
nu är jag hemma och sitter och bloggar lite...
Jo, har ju även färgat håret som visa vet, drar upp en små charmig bild på det ..
Passar även på och säger att jag drar iväg nästa vecka till Kroatien, så måste pumpa fett hårt denna vecka.
Och även hålla koll på kosten, så det blir schiiiiit bra vet ni!
Hade bäst!

Kommentarer
Postat av: emma

SV: yes sir :)

2010-05-17 @ 20:21:01
URL: http://lippyys.blogg.se/
Postat av: Lisett

ska du åka ifrån mig!?

2010-05-18 @ 00:30:01
URL: http://lisettpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0