Imorgon!!

Sitter och väntar på mamma att hon kommer hem från sitt jobb, när hon har kommit hem därifrån ska vi packa det sista, sedan åka iväg typ till stockholm eller nåt för och övernatta där, hör även hur sveriges väder gillar mig, regnar och är grått, kan det va nåt tecken? 
Iaf imorgon om det blir som planerat åker vi till Kroatien kl 09:30 i två veckor, och jag kommer inte alls blogga som ni antagligen förstår...
Men när jag kommer hem igen så kommer jag starta blogga igen och även dra upp några sköna bilder..
Ni får ha det så jätte bra i Sverige, och bli inte för solbrända! hahaah, puss på er!
Langar upp en gammal goding!

Kommentarer
Postat av: Marcelo & Leo

Ja, nu har 2 manliga bloggare kommit in i blogg-världen!

2010-05-29 @ 21:24:01
URL: http://fanskaviheta.blogg.se/
Postat av: Marcus Artin

Hoppas du har det skönt nere i Kroatien! Tråkigt att inte ha dig i skolan. Vi har haft ett skitroligt projekt! Take care!

2010-06-02 @ 21:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0