Svar på tal

Kommer aldrig ge mig, det vet även du
Fatta du inte att jag drev med dig?
Du säger att du "inte" ska hänga ut mig? Snälla nån, du skrev mitt namn till och med. Skriv gärna ut min Blogg så alla vet vem jag är.
Och vadå "Kan du utpressa dig?" va fan är det för uppbyggnad av ord ?
Nu ska jag kanske säger ord du aldrig kommer förstå dig på.
Du är en enerverande inkompetent liten unge som gör allt för uppmärksamhet, jag hoppas du blir nöjd med den.
Jag kommer göra din blogg till ett helvete så du vet, jag ger mig även inte i första taget ska du veta.
Nej, "kommenterar ger dig ett tips om du skulle snart skaffa header och design"
det gjorde du inte lilla gubben, och det vet även jag och du.
Du klanka ner på den, även klanka du ner på mina besökare, fan vet du om mina besökare?
Och du ska inte komma till mig och tro att du är nåt.
För jag kommer hänga ut dig, jag kommer göra dig åtlöje, du börja, jag slutar, det brukar va så.
Jag har aldrig tagit skit från någon, kommer även inte börja för att du säger så.
Så häng ut mig du , för du har redan skrivit mitt namn, så du kan väl lika gärna skriva min blogg.
Lär dig av den hårda sidan.
Jag har aldrig snackat skit om dig, ska du veta...


Kommentarer
Postat av: Electrico

Peace ;)

2010-05-05 @ 15:31:43
URL: http://electrico.blogg.se/
Postat av: amanda

haha ge er nu förfan :)

2010-05-05 @ 19:43:48
URL: http://amandaforsberg.blogg.se/
Postat av: Lisett

GO PATRIK!!!!!!! haha, i'm with you to the cold end! ;)

2010-05-05 @ 22:44:18
URL: http://lisettpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0