Taggtaggtaggtaggtaggtagg!!!!

Taggtaggtaggtagg! Jag är taggarN som tusan!
ehhehe
Sitter på en webbdesign lektion och tar det lugnt, lyssnar musik och skriver även på min artikel, fast vi har webbdesign.
Men men, Micke tillät det så det är ju lugnt
Snart så slutar vi och ha media-produktion, ska bli riktigt roligt, vet ej vad vi ska göra, men blir säkert roligt !

Idag efter skolan ska jag fixa lite cash, sen träffa alla idioter, även ladda min digitala tills imorn, så det blir härliga bilder nån gång!
Vet ej vad jag ska skriva mer.. Men jag skriver säkert på fredag kväll eller nåt, men vi hörs! Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: snyggelin

vi kommer ha grymt kul tagga änumer nu patrik!

2010-05-06 @ 20:19:30
URL: http://fuckinggay.devote.se
Postat av: snyggelin

vi kommer ha fett skoj ;D tagga änumer patrik!

2010-05-06 @ 20:21:24
URL: http://fuckinggay.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0