Ibland

Så suger mitt liv ganska så hårt, men det är smällar man får ta antar jag. Var ju på sjukhuset igår o.s.v och då fråga vi (jag och mamma) om vad jag kunde dricka, vad jag kunde ta för proteiner och massa annat, får jag göra nåt? Knappt nej, det känns ju roligt...
Men jag har inte gjort speciellt mycket idag, vart i skolan, fotat, var hos Jesper bl.a.
Imorgon har jag ledigt, ska kolla nån film, ta det lugnt, laga mat. Senare på kvällen så blir det restaurang med Simon, mamma, Fredrik, Anne - Marie och Simons familj. Kan bli trevligt.
Sen senare på kvällen, om jag kan, så ska jag dra och fira Johan som fyllt 17 år idag, grattis till han.
En kram för länger livet, så komsi!
Men tror hon har redigerat iaf, och den som fotat denna, säg till mig så ändrar jag det
www.amandaforsberg.blogg.se
Elin fotade hennes blogg är www.rearranged.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0